Regulamin
Kochani Pacjenci,
w związku z tym, że nasza baza Pacjentów nieustannie się powiększa, co nas bardzo cieszy, pragniemy przedstawić kilka zasad panujących w naszym gabinecie, aby uniknąć wszelkich nieporozumień i niekomfortowych sytuacji.
1. Przyjmowani są TYLKO umówieni Pacjenci. Wizyty umawiane są TELEFONICZNIE lub przez fb. Każdy Pacjent ma swój czas i jest go na tyle, byśmy mogli wykonać pracę spokojnie i dokładnie- niczyja wizyta nie będzie skracana. Osoby, które przyjdą do gabinetu nieumówione, nie będą przyjęte. ODDAWANIE TERMINÓW- przyjmowani są wyłącznie Pacjenci imiennie zapisani na wizytę. Jeżeli nie mogą Państwo przyjść na wizytę prosimy o wiadomość, jeżeli chcą się Państwo zamienić z członkiem rodziny również wymaga to zgłoszenia do naszego gabinetu.
2.Wysyłamy Pacjentom SMSy przypominające o wizycie z prośbą o potwierdzenie wizyty. Osoby, które potwierdzą wizytę, ale nie przyjdą na nią, zostaną obciążone kosztami nieodbytej wizyty i zapisane w bazie z odpowiednim oznaczeniem. Nie przyjdziesz- poinformuj nas o tym.
3. Osoby, które umawiają się rodzinnie (przynajmniej 2 osoby) lub przyjeżdzają zza granicy i rezerwują kilka godzin, będą proszone o wpłacenie zaliczki, która będzie odliczona od kosztów wizyty- zaliczkę należy wpłacić do tygodnia od dnia rezerwacji wizyty. Potwierdzenie wpłaty zaliczki należy wysłać na maila stom.tjszlapa@gmail.com Jeżeli wizyta zostanie odwołana conajmniej tydzień przed umówionym terminem, przelana kwota zostanie zwrócona.
4. Terminy na wizyty w naszym gabinecie są na ten moment umawiane Z WYPRZEDZENIEM- osoby dorosłe i młodzież powyżej 13 roku życia-3 miesiące. Proszę pamiętać, że w naszym gabinecie przyjmuje wąskie grono specjalistów- też jesteśmy ludźmi, mamy rodzinę i też kończymy pracę o pewnej godzinie
5. W razie bólu i sytuacji nagłych staramy się przyjąć Państwa jak najszybciej jak tylko jest to możliwe. Prosimy nie nadużywać tego przywileju. W dalszym ciągu obowiązuje wcześniejszy telefon w celu umówienia wizyty.
6. Kochani Pacjenci, pracujemy całymi dniami i jeżeli nie odbieramy telefonu, to albo w tym momencie jesteśmy przy Pacjencie i nie mamy możliwości, albo dzwonią Państwo poza godzinami naszej pracy. Oddzwonimy lub poprosimy o wiadomość SMS. Telefony po godzinach naszej pracy nie są odbierane i nie oddzwaniamy.
7. Terminy dla dzieci są odległe, ponieważ najmłodsi Pacjenci przyjmowani są w inne dni, aby uniknąć wszelkich opóźnień- praca z dziećmi wymaga więcej czasu, innego sprzętu i innego podejścia, dlatego w trosce o komfort naszych Pacjentów i nasz, musieliśmy wprowadzić pewne zasady. Nie chcemy aby wizyty dzieci się nakładały, bo powoduje to niepotrzebny stres i niepokój dziecka.
8. Wszyscy lekarze pracujący w naszej praktyce stomatologicznej, to osoby z tytułem naukowym i licznymi certyfikatami- szanowani w kraju i za granicą. Widzą co robią i nie chcą zaszkodzić Pacjentom, dlatego muszą Państwo zrozumieć, że jeżeli coś nie jest dobre dla Państwa zdrowia, to odmówią wykonania takiej usługi z uzasadnieniem. Nie „bo tak”, tylko dlatego, że odpowiadają za Wasze zdrowie. Jesteśmy nie „tylko dentystami”, ale i lekarzami, którzy chcą dla Was jak najlepiej. Nie wykonujemy prac na chwilę, tylko na lata. Nie bez powodu dajemy gwarancje na swoje usługi.
9. Gwarancja na nasze usługi jest Waszym przywilejem, ale proszę szanować naszą pracę i dbać o higienę-jeżeli nie będzie przestrzegana, reklamacje nie będą uznawane.
10. Jeżeli od razu po wizycie zauważą Państwo, że coś Państwu nie pasuje- proszę dać nam znać, poprawimy coś tak, aby było idealnie i zgodnie z Państwa indywidualnymi preferencjami. Płacą Państwo za to, a my nie robimy problemu jeżeli chodzi o korekty. Czas na zgłoszenie swoich wątpliwości, to 5 dni od dnia wykonania usługi.
11. Prosimy o przebywanie na terenie praktyki stomatologicznej, który jest zaznaczony w jasny i zrozumiały sposób. Teren prywatny obok gabinetu nie podlega działaności Pani Doktor i prosimy to uszanować.