Klinika bez bólu

Założeniem naszego gabinetu jest ciągły rozwój, polegający również na wykorzystaniu w leczeniu najnowszych technologii.

Jesteśmy kliniką partnerską projektu
Klinika bez bólu.

Nasz gabinet wykonuje zabiegi chirurgiczne przy użyciu ultradźwięków generowanych
przez specjalistyczne urządzenie.
Zabiegi chirurgiczne, takie jak ekstrakcje,
są teraz bardziej precyzyjne niż kiedykolwiek – zachowanie tkanek i lepsze gojenie się ran, to bez wątpienia zaleta warta uwagi!

Piezotome Cube LED

Podnosimy wartość przeprowadzanych zabiegów

Niezrównane działanie w połączeniu z doświadczeniem klinicznym lekarza przeciera drogę dla precyzyjniejszych, szybszych, atraumatycznych i bardziej przewidywalnych zabiegów obejmujących kości.

Dajemy to, co najlepsze swoim pacjentom

Zabiegi chirurgiczne z użyciem ultradźwięków dają wyjątkowe wyniki przy nadzwyczajnie dobrym gojeniu, znacząco mniejszej opuchliźnie, bólu oraz powikłaniach w przebiegu pooperacyjnym.

Klinika bez bólu

KORZYŚCI POTWIERDZONE EMPIRYCZNIE

• Bezpieczeństwo
  • Zwiększona objętość kości
  • Komfort
  • Mniej bólu po zabiegu
  • Optymalna widoczność
  • Doskonałe gojenie

Nowe techniki to nie tylko komfort pracy lekarza, ale bezpieczeństwo i komfort Pacjenta.

Odpowiedzialna decyzja, którą podjęliśmy ma na celu polepszyć jakość usług, zmniejszyć stres podczas wizyt i odsłonić nowe oblicze stomatologii.

Przeprowadzone przeze mnie zabiegi są bardziej przewidywalne, łatwiejsze, szybsze i znacznie mniej traumatyczne, co pomogło również zwiększyć liczbę moich pacjentów. Lekarze i pacjenci odnoszą równorzędne korzyści.

Prof. Dr. Marcel Wainwright (Sweden)

Ze względów etycznych powinniśmy stosować technologię przynoszącą największe korzyści naszym pacjentom.

v.Prof.Dr.Dr. Angelo Troedhan (Austria)

Cieszy mnie fakt, że moje protokoły zabiegów zmniejszają do minimum traumę dla pacjenta.

Dr. Amit Patel (U.K.)

ULTRADŹWIĘKI WYSOKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI

„Doprowadzenie do perfekcji metod z wykorzystaniem ultradźwięków wysokiej częstotliwości, niezastąpionych w zabiegach dentystycznych i opracowanych specjalnie na potrzeby wysokoprecyzyjnej chirurgii kości, jest możliwe wyłącznie dzięki dogłębnej znajomości wszystkich elementów składających się na piezoelektryczny układ wibracyjny (generator, głowica, i
końcówka).

Wszystkie elementy układu akustycznego są produkowane wewnętrznie, a materiały ceramiczne są rygorystycznie dobierane.

Nasz zespół opatentował technologię Newtron® kontrolującą częstotliwość rezonansową w czasie rzeczywistym na poziomie 36000 drgań na sekundę.

Technologia ta to najbardziej zaawansowany układ piezoelektryczny dostępny na rynku.

Lekarz korzysta z wysokowydajnej głowicy zapewniającej dokładne i stałe drgania niezależnie od przyłożonego docisku czy leczonej tkanki. Procedura kliniczna jest dokładniejsza i mniej męcząca.”