Klinika bez bólu – Piezotome Cube LED

CHIRURGIA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Jesteśmy jedną z tylko 150 klinik w całej Polsce i jedynym gabinetem w Jaworznie będącym partnerem projektu Klinika bez bólu. Nasz gabinet wykonuje zabiegi chirurgiczne przy użyciu ultradźwięków generowanych przez urządzenie Piezotome Cube LED. Zabiegi chirurgiczne, takie jak ekstrakcje, są teraz bardziej precyzyjne niż kiedykolwiek- zachowanie tkanek i lepsze gojenie się ran, to bez wątpienia zaleta warta uwagi!

Klinika bez bólu

Podnosimy wartość przeprowadzanych zabiegów

• Niezrównane działanie Piezotome® CUBE w połączeniu z doświadczeniem klinicznym lekarza przeciera drogę dla precyzyjniejszych, szybszych, atraumatycznych i bardziej przewidywalnych zabiegów obejmujących kości.

Dajemy to, co najlepsze swoim pacjentom

• Zabiegi z użyciem Piezotome® dają wyjątkowe wyniki przy nadzwyczajnym gojeniu, znacząco mniejszej opuchliźnie, bólu oraz powikłaniach w przebiegu pooperacyjnym.

KORZYŚCI POTWIERDZONE EMPIRYCZNIE

• Bezpieczeństwo
  • Zwiększona objętość kości
  • Komfort
  • Mniej bólu po zabiegu
  • Optymalna widoczność
  • Doskonałe gojenie

Urządzenie Piezotome Cube LED, to nie tylko komfort pracy lekarza, ale i bezpieczeństwo i komfort Pacjenta. Odpowiedzialna decyzja, którą podjęliśmy ma na celu polepszyć jakość usług, zmniejszyć stres podczas wizyt i odsłonić nowe oblicze stomatologii. Urządzenie Piezotome Cube LED, to urządzenie stworzone z myślą o Nas- Pacjentach.

Piezotome® sprawił, że przeprowadzane przeze mnie zabiegi są bardziej przewidywalne, łatwiejsze, szybsze i znacznie mniej traumatyczne, co pomogło również zwiększyć liczbę moich pacjentów. Lekarze i pacjenci odnoszą równorzędne korzyści.

Prof. Dr. Marcel Wainwright (Sweden)

Ze względów etycznych powinniśmy stosować technologię przynoszącą największe korzyści naszym pacjentom.

v.Prof.Dr.Dr. Angelo Troedhan (Austria)

Cieszy mnie fakt, że moje protokoły zabiegów zmniejszają do minimum traumę dla pacjenta.

Dr. Amit Patel (U.K.)

GRUPA ACTEON® TO FRANCUSKA KORPORACJA DZIAŁAJĄCA W DZIEDZINIE TECHNIK MEDYCZNYCH, SPECJALIZUJĄCA SIĘ W ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGICZNIE WYROBACH MEDYCZNYCH.

„Naszą ambicją jest tworzenie i rozwój wysoce zaawansowanych technologicznie wyrobów medycznych umożliwiających stomatologom i chirurgom wdrożenie mniej inwazyjnych, bezpieczniejszych i szybszych protokołów operacyjnych, które są mniej traumatyczne dla ich pacjentów.

ACTEON zatrudnia dobrze wyszkolone zespoły techniczne i sprzedażowe w 26 różnych biurach na całym świecie i posiada sieć dystrybucyjną obejmującą rynki w 94 kolejnych krajach”

ULTRADŹWIĘKI WYSOKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI

„Doprowadzenie do perfekcji metod z wykorzystaniem ultradźwięków wysokiej częstotliwości, niezastąpionych w zabiegach dentystycznych i opracowanych specjalnie na potrzeby wysokoprecyzyjnej chirurgii kości, jest możliwe wyłącznie dzięki dogłębnej znajomości wszystkich elementów składających się na piezoelektryczny układ wibracyjny (generator, głowica, i końcówka). Wszystkie elementy układu akustycznego są produkowane wewnętrznie, a materiały ceramiczne są rygorystycznie dobierane.

Nasz zespół opatentował technologię Newtron® kontrolującą częstotliwość rezonansową w czasie rzeczywistym na poziomie 36000 drgań na sekundę. Technologia ta to najbardziej zaawansowany układ piezoelektryczny dostępny na rynku.

Lekarz korzysta z wysokowydajnej głowicy zapewniającej dokładne i stałe drgania niezależnie od przyłożonego docisku czy leczonej tkanki. Procedura kliniczna jest dokładniejsza i mniej męcząca.”